Vacay-cay!

Tjofräs! Hur står det till ? Med mig är det bra men jag är väldans trött. Jag åt precis middag i form av vegoschnitzel, potäter, kokta ärtor och sås. Så gott! Jag har förövrigt jobbat hela dagen och när jag slutade klockan sex så blev det en runda på gymmet för lite konditionsträning. Det känns skönt att vara igång igen, även fast jag inte hinner träna så mycket så blir det iallafall 1-2 gånger i veckan, vilket är bättre än inget alls.
 
Här ovan är förresten några bilder från senaste veckorna. Mitt liv består mestadels av mat eller planering av mat. Mat är ju så gott! På ena bilden ser ni en vegetarisk svamprisotto som jag åt på Picture House i Picadilly, och den andra rätten är en vegansk variant av kalops, sååå smaskigt! Ja ja, nog om mat. Jag har faktiskt lite semester nu! Romain och jag åker till Kalmar imorrn för att hälsa på familj och vänner, och det ska bli helt underbart. Jag saknar alla så mycket och det ska bli gött att få äta lite svensk mat, okej .. mat igen då ja.
 
Flyget går tidigt imorrnbitti så vi ska upp redan klockan 04:00, phew. Nu blir det alltså packa och sedan sova. Jag hoppas att ni har haft en bra onsdag, vi hörs snart igen! Kram.
 
Always | |
Upp