Moving place

VI HAR FLYTTAT! ÄNTLIGEN! Vi är så glada och lättade att det äntligen blivit av. Oj så mycket problem vi har haft med att lösa boende, bli av med föregående boende osv osv. Men finally så har vi hamnat i Roehampton och vi trivs redan! Vi flyttade för cirka 1,5 vecka sedan men har inte förrän nu börjat få i ordning på allt. Vi åkte till IKEA dagen efter flytt men fick inte med oss allt vi behövde så resten har vi beställt. Några grejer har redan kommit och vissa grejer levereras idag. Jag är så taggad på att köpa lite fin inredning, kaktusar, lampor och allt möjligt!
 
Jag tänker att jag gör ett inlägg om hela stället senare när vi möblerat färdigt och det ser lite mer ut som ett hem än ett förråd, hehe. Så det kommer bilder och sådant så småningom. Under tiden får ni tre blandade bilder från IKEA, på fina blommor jag fick av min "chef" och på oss två i en spegel precis utanför där vi bor.
 
Idag är jag förövrigt ledig för första gången på 1,5 vecka så idag ska jag endast ta emot leveranser, laga pannkakor, baka och ta det lugnt. Och bygga möbler såklart!
 
Jag hoppas ni får en fin dag så hörs vi snart igen.
Kram!
 
Always | |
Upp