These weeks


Några bilder från de senaste veckorna. Från inflyttningsfest, mat, mitt nya hår, mer mat, mat och mat. Mat är livet. Jag vet inte om jag berättat att jag har köpt en blender, men det har jag iallafall! Så nu kan jag göra smoothies och allt vad jag vill röra ihop. Jag gör smoothies var och varannan dag, och jag älskar det! Den här ovan är med banan och jordnötssmör. Häromdagen gjorde jag en sjukt got med bär, banan, soyghurt, havremjölk och lite sirap. Det är verkligen perfekta mellanmålet eller frukosten när man behöver få i sig bra grejer. Jag har ibland i antingen spirulina eller hampapulver för lite extra nyttigheter och protein. Mycket bra. Nu gäller det bara att äta mindre socker, för fasen vad svårt det är att hålla sig ifrån allt onyttigt som finns omkring.

Idag börjar jag inte jobba förrän klockan 16, så ska ha en lugn dag och småfixa lite hemma.

Jag hoppas att ni får en fin dag! Kram.

Always | |
Upp