WE ARE THE SPICE GIRLS!

Ni hörde rätt! Det är vi som är SPICE GIRLS! Jag har varit så taggad på att avslöja detta. Det har varit igång sedan i höstas, men inte bekräftat förrän efter nyår, och nu ÄNTLIGEN officiellt! Jag har blivit utvald att vara med i denna fantastiska Spice Girls Tribute Show som drivs av ett amazing företag vid namn James Baker Productions. De har gjort sådana här tribute shows i många många år och har bland annat en fantastisk sådan för Michael Jackson. De har även ABBA. Innan jul var vi och såg deras Michael Jackson show och den var galet bra!
 
Vi är just nu mitt uppe i repetitioner både för dans och sång. Vi filmade en promo video teaser häromveckan och den kommer snart ut på sociala medier så håll utkik! Jag är så glad över att få vara med i denna häftiga grej och inte minst tillsammans med min bästa vän Frida. Hon är Baby Spice (till höger på nedersta bilden). Jag är Sporty Spice (längst till vänster på nedersta bilden) vilket passar mig utmärkt! De andra tjejerna är så härliga och duktiga och passar sina roller så himla bra!
 
Denna show kommer turnera omkring lite här och var i UK och vi har shower bokade flera månader framåt. Det ska bli så otroligt roligt! Jag kommer att uppdatera överallt så fort biljetter släpps.
 
____________________________________________________________________________________________

You heard it! We are the SPICE GIRLS! I have been so excited to reveal this. It has been in the works for months, but not confirmed until after New Years, and now FINALLY it's official! I have been chosen to be a part of this fantastic Spice Girls Tribute Show that is run by an amazing company called James Baker Productions. They have done these tribute shows for many many years and have some really good ones, for example Michael Jackson and ABBA. Before Christmas we went to see the Michael Jackson Show and it was crazy good!
 
We are right now in the middle of rehearsals for both singing and choreography. We filmed a promo video teaser the other week and it will soon be released on all social media, so keep your eyes open! I am so happy to be a part of this amazing thing and especially happy to do this with my best friend Frida. She is Baby Spice (to the right on the bottom photo). I am Sporty Spice (to the left on the bottom photo) and that fits me perfectly! The other girls are really nice and talented and they are doing their roles so so good!
 
This show will tour a bit here and there through the UK and we have shows booked many months ahead. It's going to be so much fun! I will update on all social media as soon as tickets are released!
 
LET'S DO THIS!

Always | |
#1 - - Lina - en förvirrad filmnörd:

Oj va roligt, grattis!
Under min tonårstid så var jag ett stort fan av dessa tjejer och hade jag bara bott i England så hade jag lätt kommit och spanat i er lilla hyllningsshow =)

Svar: Tack! Du får hålla utkik ifall vi kommer på turné i Sverige framöver :))
Bella Weider

#2 - - Sara Ekman:

shit så kul :D

Svar: Jaa helt galet roligt!! :D
Bella Weider

Upp