Home sweet home

Hej och hå det var inte igår! Det var längesedan sist men nu kommer här en liten uppdatering. Jag var hemma i Kalmar på semester, veckan över midsommar. Det var så himla mysigt men fullt upp som vanligt. Hade tre dagar i Kalmar då jag skulle klämma in att träffa alla vänner och familj, sedan spenderade jag midsommar och helgen i Hällevik hos farmor och farfar tillsammans med pappa och familjen där. Det kommer ett midsommar-inlägg så småningom också!
 
Här ovan ser ni iallafall lite foton under mina Kalmar-dagar. På måndagen hade vi en heldag med alavie och det var sååå mysigt. Brunch hos Majas föräldrar, sedan pubhäng och fotbolls-VM, sedan hämtade vi snabbmat och åt och hängde till sent på kvällen, SÅ mys! På tisdagen hängde jag med mamma och på onsdagen blev det hotellfrukost med syster och ena systersonen, samt familjemiddag hos mamma på kvällen. Innan vi åkte på torsdagen träffade jag även mina andra brudar över en fika och det var helt underbart. Hade gärna suttit kvar i flera timmar till! Så mycket att catcha upp. 
 
Längtar redan tills nästa gång jag träffar alla ♥
 
Always | |
Upp