From winter to spring

Här kommer ett gäng bilder från de gågna veckorna. Jag har varit jäkligt busy och har knappt haft tid med varken bloggen eller Youtube. Det har varit mycket Spice Girls rehearsals och jobb och annat som tagit mycket tid. Det har varit roligt men det är skönt att kunna hinna med ett litet blogginlägg då och då samt att spela in videos. Förhoppningsvis blir det lite mer tid efter premiären av Spice Girls som är den 31 mars. Det är väldigt snart och jag är sååå taggad! Helheten börjar verkligen komma fram nu och det är så himla himla roligt.
 
Utöver att jag har haft ett fullspäckat schema så har äntligen våren tittat fram. Första mars var täckt av snö som ni ser på bilden ovan, men nu har den smält bort och det börjar bli närmare 10 grader varmt om dagarna. Jag har äntligen bytt till vårjackan och det känns så härligt! Hur ser det ut i Sverige? Fortfarande snö? Norrut är det nog en hel del snö kvar kan jag tänka mig.
 
Förra veckan var jag med en vän och provade på ett nytt veganskt ställe förresten, det var lite som en snabbmatskedja och de sålde allt från burgers till cookies, och fish 'n' chips som jag provade. Den är gjord på friterad tofu och var supergod! Tyvärr var ärtröran fylld med koriander som jag inte gillar, annars hade den varit jättegod också.
 
Nähe nu ska jag äta pizza och titta på film! Myyys.
 
Ha en fin kväll hörrni!
 
Always | |
Upp