One door closes, a new one opens

God förmiddag! Eller god lunch, snart god eftermiddag. Klockan är 12 här och jag tog sovmorgon idag, vaknade klockan 10 och har sedan dess ätit frukost, satt på en tvätt och tittat på Youtube. Hur mår ni? Igår jobbade jag sista dagen som nanny hos den trevliga svenska familj jag fått äran att vara hos sedan i september förra året. Det har varit en bra tid men nu är det dags för nya äventyr. På söndag eftermiddag åker jag och Spice Girls-tjejerna iväg till Kent för en hel veckas rehearsals och sedan på lördag förmiddag samåker vi ner till Weymouth för vår FÖRSTA SHOW! Premiär alltså!! Waaah så jävla exciting! Jag är så taggad men även lite pirrig.
 
Nu ska jag öva lite på min scouse accent, träna lite high kicks och fräscha upp koreografin. Sedan ikväll blir det lite övning i Croydon med ungefär hälften av gruppen. 
 
Jag hoppas att ni får en fin lördag. Kram!
 
Always | |
Upp