ICA-Jerry


Hela Sverige har väl ändå sett ICA-reklamerna med praktikanten ? Inget tvek på det, och jag älskar dem, ICA levererar alltid med sina underbara reklamer, jag har alltid älskat dem och hoppas att de aldrig tar slut. Reklamen ovan är min favorit av de tre Jerry-reklamerna, vilken är din ?
Always | |
#1 - - Anonym:

sv; så bra, jo det är toppen =)



håller med om det där med kissie, hon borde färga det brunt. ser mkt mognare ut ;)



p.s svara gärna på dagens fråga i bloggen =)

#2 - - Bianca<3:

Jätte fin blogg:D

#3 - - Mikaela Urbom:

haha dom e roliga, fast lite taskiga :P

Kraam

#4 - - Neha:

Hade ingen lagt upp den på sina bloggar hade jag aldrig sett den:P Men jag gillar 3:an bäst

#5 - - Ika:

haha åh älskar också dessa reklamer!

både andra och tredje delen är mina favoriter :)

Upp