HARRY POTTER live orchestra

I lördags var Romain och jag på en helt fantastisk konsert. Jag fick i julklapp av honom att gå och se Harry Potter live orchestra i Royal Albert Hall. Det hela går ut på att de visar första HP-filmen på en stor skärm och nedanför på scenen spelar en enorm orkester ALL filmmusik under filmens gång. Herregud säger jag bara alltså.. Att bara komma in i konserthallen fick mig att tappa hakan, jag blev tårögd redan då där vi gick ner till våra sittplatser i takt med att orkestern spelade signaturmelodin på låg volym. När det sedan började hade jag gåshud och tårar i ögonen varenda sekund av de kommande 2h och 45 min.
 
Om ni får chans att se något sådant här nångång, GÖR DET. Fy bövelen vad maffigt! Wow.
 
Always | |
#1 - - mammatillmirakel.blogg.se:

Herregud vilken upplevelse det måste ha varit. Helt magiskt!! ❤️

Upp