On my lunch break

Igår på mitt lunch break tog jag en prommis till Holland Park. Jag har aldrig varit där och det var himla fint, massvis med hundar sprang lösa och lekte, och jag satt bara där på en bänk och tittade på folk (och hundar, mest hundar). Det var jätteskönt att bara koppla av lite. Sedan gick jag till ett café som heter Over Under, det ligger precis på hörnet där jag har börjat mitt nya jobb, och jag säger bara - där hittade jag mitt nya favvocafé! Så himla mysigt litet ställe med trevlig personal och såååå god mat. Nu provade jag i och för sig bara avocado toast men den var gudomlig! Till efterrätt blev det en matcha latte som också var supergod. Dit kommer jag definitivt gå fler gånger.
 
Förresten så tar denna veckan kål på mig. Så mycket nya intryck, nytt att lära mig och även att gå upp 05:30 flera mornar i rad. Det är jag inte van vid. Det har blivit lite halvdan sömn faktiskt så ikväll ska jag gå och lägga mig i tid och faktiskt sova på riktigt. Jag åt precis upp min middag så ska faktiskt hoppa i säng nu med detsamma.
 
Hoppas ni har haft en bra torsdag. Godnatt!
 
Always | |
Upp