HEY BROWNIE

Woops! Jag blev brunhårig. Mörkhårig! Det var läääängesen jag var mörkhårig. Jag tror senast var när jag var cirka 12-13 årig emo och hade svart hår med röda slingor. Jag trivs som bäst i att vara rödhårig/ginger men jag färgade håret mörkbrunt just nu av en anledning som fortfarande är lite hemlig så jag kan inte riktigt skriva ut det nånstans ännu. Jag lovar att avslöja så fort jag är tillåten det! Men det är helt enkelt en anledning till att jag färgat håret och jag diggar det! Jag trivs bra i mörkbrunt och får höra från nära och kära att det klär mig. Så det är ju najs iallafall!
 
Vad tycker ni om min nya hårfärg ?
 
Idag är det lördag och jag har en väldigt slapp dag än så länge. Jag tog sovmorgon till klockan 10 och har sedan dess plockat undan i köket, ätit frukost och tittat lite på Youtube. Nu ska jag göra lite jobb på datorn och sedan ska jag städa badrummet tänkte jag. Senare i eftermiddag ska jag träffa min kära vän Linus på en fika i Kingston, och även köpa lite behövligheter så som handtvål och ketchup. Yep, behövligheter.
 
Jag hoppas att ni får en fin lördag allihopa!
 
Always | |
#1 - - Hemma Hos Felicia:

men så himla snyggt! Passar dig perfekt!!

Upp