Öland med bästis

Helluu!
Idag gick jag upp tiiidigt, typ halv nio, jobbigt ..
Jag och Tessan tog bussen till Öland vid elva och gick till Köpstaden, där gick vi runt och kollade lite, jag köpte en present till käre syster som fyller 23 på fredag, och Tessan köpte en fin klänning på H&M.
Sen när vi gått där en halvtimme eller nåt så gick vi till Möllstorp, till stranden alltså.
Där la vi oss på våra filtar och kände direkt för att bada, så det var bara på med bikinin, smörja in sig och sen ut i vattnet.
Det var jätteskönt och vi badade två gånger, det ni!
Vi fikade och åt glass, solade, snackade och hade det jättemysigt.
När klockan blev straxt efter sex så tog vi bussen tillbaka till Kalmar igen och gick till Larmtorget för att lyssna på Sandra, hon spelade där och hon var jätteduktig!
Sen satte vi oss på Krögers där mamma och crille var, så åt jag lite och Tessan åkte hem.
Sen åkte jag hem till Norrliden (till mitt tråkiga liv) och nu sitter jag här och har tråkigt.


     
Det var lång väg att gå från                        Tessan i sin nya fina klänning!
Köpstaden till Möllstorp,            
men jag var glad ändå.
Håret flyger och jag tar mig inte
mellan benen
även om det ser ut så ;)

Always | |
#1 - - wilma:

haha såå söta:D<3

Upp