Skumma människor

När jag var emo hittade jag massor av internetkompisar på lunar, bilddagboken osv, en tjej jag träffade var ganska skum.

Hon: Åh jag vill kolla på skräckfilm!
Jag: Gör det då ?
Hon: Nej, jag får inte ..
Jag: Varför inte ?
Hon: För jag blir typ galen av skräckfilmer.
Jag: Vadå galen ?
Hon: Typ vill gå och mörda folk.

OMG säger jag bara, men skumt folk finns det ju överallt, så ja .. hon var en av dem.
Always | |
#1 - - MARIA:

HAHA skumt!!



svar: under helgen har jag umgåtts med mina kompisar. hah umgåtts, säger man så? aja! men det var riktigt kul, vad gjorde du under helgen :D ? tog du också vara på dina nära och kära:)?

#2 - - Emma:

för jag vill ej ha dom.. sen hänger dom bara i garderoben alldig använda.. pluss att jag e höggravid.. och kroppen endras efter man vart gravid:D

#3 - - emilia widerström:

svar: yes i know! :D

är allt bra me dig ikväll?:D

#4 - - Ellen (::

sv: åh, tack så jättemke!=)

fin blogg btw..(:

#5 - - IA:

SV: Ja dem är för söta :)

#6 - - martina:

riktigt drygt är det med sådana magkramper :S



tack så mkt:D, gillade din design på din blogg :)

#7 - - Victoria ♥:

sv: åh tack så mkt :D:D



haha läskig tjej btw!:O:

#8 - - michelle:

lite läskigt med såna faktiskt..

#9 - - Rebecca:

Sv; tack så mycket :)

Hojta gärna till om du gör listan :P

#10 - - Linda:

Jodå jag hade kul i malmö:)

#11 - - Martina:

jag tränade skolan & umgicks + läxor :)

hoppas du får en bra tisdags morgon!

#12 - - LIENE:

haha finns såna människor med!

#13 - - Anonym:

Fin blogg!

#14 - - MARIA:

Haha! Det låter ju sjukt underbart :o vad myyysigt åh :( man blir nästan avis haha!

#15 - - Sanna:

Tack så jättemkt gullet!

Sovit gott? =)

#16 - - Vilma:

sv: tack så mke...

Prnint knappen vet jag redan vart den e.. Men det funkar inte o bara klicka på den ;(

#17 - - Lisa:

glad ajg blir:D



söt blogg

#18 - - Danni:

Tack så mkt :D

Haha jaa älskar Family Gay!

#19 - - matilda:

haha omg :|

Upp