Video påväg

Snart kommer det en liten video från när jag var hos Erika.

Hej förresten! Vaknade för ett par timmar sedan men har gjort en massa annat så har inte suttit vid datorn. Idag ska jag vara barnvakt åt Kevin min lilla fis och det blir väl mys med Konrad framför tvn med chips och "Tre systrar och en mamma", den filmen hade jag hemma förut men den försvann upp i rök (?) och jag älskar den, kan se den om och om igen. Vad ska ni göra idag/ikväll ?
Always | |
#1 - - Tamara:

sv: fest tror jag! Sjdå?

kram, tami.

#2 - - Rozaleen:

ja, precis. tänk vad kul man kan ha med pengarna sen :D



kramis

#3 - - Trixie:

fin blogg :)

#4 - - NOESCAPE:

HAPPY HALLOWEEN! :D*

#5 - - maria:

testa de :)

mysigt.. jag har vart med killen.. inte gjort så mycket dock :(

#6 - - LIENE:

kul med video:D

ikväll kollar jag på film och ska snart äta chokladbollar också:)

hopas du har en bra kväll!

#7 - - Bianca<3:

SV: tack:D

#8 - - ellen:

Svar: Hihi aw tack så mycket. Glad jag bliiir :D:D:D

#9 - - ellen:

Förresten - vart har du köpt glasögonen du har på dig i headern? ;)

#10 - - Sandra:

snygg blogg =D

#11 - - arjana.:

Åh , så fin blogg!

#12 - - Mikaela Urbom:

Musik inspelning :)

Tack snälla du!

#13 - - Neha:

Jaa, så gott:D

#14 - - Tamara:

sv: så mysigt! Näe jag var aldrig på den hade ingen lust att gå faktist.. Vilka filmer såg ni då?

kram, tami.

Upp