Vote for me and have a good night!

Nu är jag hemma och ska straxt cykla iväg till Svante och sedan bär det av på festligheter! Hoppas ni haft en bra dag och kommer ha det ännu bättre ikväll. Jag ville också säga att jag kommit vidare i en outfit-tävling hos Nathalie, så om ni vill vara änglar och rösta på mig så kan ni klicka HÄR.

Looooove ya'll, vi hörs förhoppningsvis imorrn :)
Always | |
#1 - - amanda:

SV: Gött fortsätt så :) Jag kommer inte ihåg men jag åt mat med en kompis tror jag;) Vad händer ikväll då? :D

#2 - - Matilda:

har röstat på dig, lycka till :)

#3 - - Cajsa:

Haha jaa. :D

#4 - - * Em:

Sv; :) Godmorgon! Blev kvällen igår som du tänkt dig?

#5 - - Becca med c:

På tisdag är det bestämt, kvart i sex. Då jävlar ska jag pierca mig! Jag ska pierca både naveln och tungan. Snacka om att jag är nervös haha.

Jag hann tyvärr inte fira valborg, blev alldeles för trött igår. men får fira den nästa helg istället! Allt bra med dig annars? Bakis idag eller? Hahah, kramisar

#6 - - Cajsa:

Hej! hade du en finfin valborg? :)

#7 - - ENTREVISTA, - lär känna bloggarna!:

SV: Jodå, jag mår prima! Du då? :)

#8 - - LIENE:

Tack:D Jag satt bara hemma, åt pannkakor med min mamma.( mysigt det med faktiskt. Vad gjorde du då?

#9 - - Anonym:

tack (:

hehe okej.



allt bra med dig idag ? :)

#10 - - LIENE:

Btw, jag röstade på din outfit igår, bara så du vet:)

#11 - - jennifer:

hej vill du vara med i veckans blogg tävling i min blogg? :)

kika gärna in och titta

#12 - - LIENE:

sv: Det är just det med snyggheten, är så osäker. Du har väl sett spotlight.se bloggarna? Men de ska förbättra designs säger de. De verkar vilja ha mig:) men i såna fall ska jag bara testa att blogga där, gillar jag inte byter jag tillbaks till samma blogg här.

Men glad att du skulle läsa:)

Upp