Cribletande & kaffedrickande

Hej hallå! Sjukt längesen jag faktiskt SKREV något här. Så nu tänkte jag skriva lite. Jag befinner mig i London tillsammans med Linus och två för mig nyfunna vänner, Stina och Martha. Planen är att plugga musik på BIMM i ett år och jag är så taggad! Vi har varit här i över en vecka nu och letat boende, varit på massor av visningar men inte hittat något som funkat helt.
 
Maja bor också här i London! Fast i Surrey, som ligger typ 20 minuter utanför. Vi träffades i lördags och strosade runt på stan, åt tacos och hade supertrevligt! Vi gick även på bio, dokumentären om Amy Winehouse, ingen biofilm men känslosam och mycket bra. Perfekt lördag helt enkelt! Gårdagen spenderade jag mestadels i sängen med mat, godis och Sex and the City.
 
Nu vet ni lite mer vad jag faktiskt håller på med. Senare idag ska vi på en lägenhetsvisning. Fingers crossed!

Always | |
Upp