My week

Trots att jag blivit arbetslös så har denna veckan varit fylld av olika äventyr. Jag har tränat, sökt jobb i London, hängt med vännerna och mycket mer. I torsdags var vi på älskade Classes begravning och det var så himla fint, så många människor som brydde sig om honom och som tog sig tid att komma på hans sista farväl.. Vi töser gav honom varsin vit ros och jag sa åt honom att flyga försiktigt däruppe.
 
På torsdagskvällen gick jag på bio med My och Kristina, vi såg Suicide Squad och den var bra! I fredags hade jag anordnat en kräftskiva/veganskiva med mina töser eftersom att jag lämnar Sverige på onsdag igen. Vi hade det supertrevligt med god mat, alkohol, dricklekar och skratt. Gårdagen spenderade jag med min fina mammi, vi gick på stan och shoppade lite, åt en glass i solen och på kvällen åt vi middag på Athena följt av godis och snacks i soffan när vi kom hem.
 
Jag har verkligen haft en himla bra sista vecka (på ett tag) hemma i Kalmar. På onsdag flyger jag till Paris och får äntligen träffa min pöjk igen efter två månader isär. Jag är SÅ taggad! Innan dess ska jag umgås med alla mina kära och klämma ur det sista ur Kalmar och sommaren.
 
Ha en fin söndagskväll. Vi hörs snart igen!
 
Always | |
Upp