Nakd

Jag vet inte om dessa finns i Sverige än men jag måste bara tipsa om dessa. Märket nakd i allmänhet är så himla gott och även nyttigt. Det är raw, veganskt, glutenfritt, endast naturligt socker och helt enkelt så jäkla smaskens! Jag började fastna för deras produkter efter att ha testat några bars i olika smaker, favoriterna är Berry Delight, Cocoa Orange och Peanut Delight men jag föll också sedan för deras små nibbles, särskilt Salted Caramel Nibbles. De kommer i små pack och är ett perfekt litet godis på resan, fikapausen eller bara framför tvn en lördagkväll.
 
Det låter som att jag gör sponsrad reklam för dom nu, haha, men detta är verkligen bara jag som ordbajsar om hur mycket jag gillar dessa goodies. Iallafall, till saken nu - jag var i affären idag och såg då dessa som ni ser på bilden ovan, och kände direkt att det var något för mig då jag älskar apelsinchoklad och detta var choklad och mandarin. Kan det ens gå fel liksom? Jag köpte med mig ett paket hem och jag är officiellt kär. Detta är min pojkvän nummer två efter Romain. Såååå himla gott! Ett jättebra substitut till godis för alla som jag som har sweet cravings efter middagen om kvällarna.
 
Om dessa finns i Sverige så rekommenderar jag er att köpa och prova. Annars kan ni bara säga till mig så gör jag en leverans till jul när jag kommer hem på besök, hehe. Okej nu ska jag göra något vettigt istället för att skriva en hel bok om min nyfunna kärlek.
 
KRAM!
 
Always | |
Upp