Christmas Eve

Här kommer lite blandade bilder från både dagen innan julafton och själva julafton. Vi firade hos min storasyster med hela familjen på mammas sida. Det var en stor gran (som vi pyntade dagen innan) med hur mycket julklappar som helst under. Till lunch åt vi julbord och sedan blev det Kalle Anka och julklappsöppning. Efter klapparna var öppnade blev det mer mat och julgodis. Mums! En helt vanlig jul helt enkelt, mycket trevligt.
 
Idag skippade jag alarmet och sov ända till klockan 12! Var typ i chock när jag vaknade. Under dagen har jag gjort lite ärenden med mamma och nu har jag börjat packa inför avfärden imorrn. Det känns både trist och roligt för ännu är det inte slut på äventyrandet. Vi åker till Elfenbenskusten för att fira nyår där så det ska bli skoj! Och jag åker inte förrän på kvällen imorrn så vi hinner med en familjemiddag innan jag åker.
 
Nu ska jag fixa lite till här hemma och sedan ska vi äta tacos till middag, mums!

Kram på er ♥
 
Always | |
Upp