A little list for today

Hur mår du idag?
Helt okej! Har varit sjuk i en vecka nu och i näsan och halsen sitter det fortfarande kvar lite. Annars bra!

Vad åt du till frukost?
Jag har inte ätit frukost än faktiskt. Men jag ska äta avokado toast och overnight oats! Mums!

Vad har du på dig?
Mina skönaste mjukisbyxor och en mjuk slapptröja.

Har du några smycken på dig?
Nej. Eller .. räknas en trätunnel i örat? Isåfall ja. Och så har jag ju piercingar! Inget annat.

Vad lyssnar du på idag?
Just nu lyssnar jag på bilar som kör på motorvägen här utanför. Lyssnar sällan på musik men idag behöver jag öva på lucialåtar så det blir väl det.

Vem sov du senast med?
Min älskade Romain. Precis som varje natt.

Dagens bästa?
Att jag var vettig nog att städa undan i köket innan jag började dagen så jag slipper ha det liggandes och vänta på mig utan att jag orkar göra något.

Dagens sämsta?
Vädret skulle jag nog säga. Jag har inget emot höst men när det är helt grått och molnigt så är det trist.

Vad köpte du senast?
Hmm.. det måste nog varit mat. I klädväg var det en gul crop top, supersnygg!

Vad ska du göra imorgon?
Imorrn ska jag träffa min vän Sam och filma lite video, sedan jobba.
 
Always | |
Upp