That's it!

Jag vet inte om jag har skrivit om mitt projekt här på bloggen innan. Men it's about time, så här har ni det! Jag och min fina vän Linnéa har startat ett projekt vid namn Project Dreaming. Vår tanke är att ordna evenemang med inriktning på musik och välgörenhet, extra fokus på psykisk ohälsa då vi anser att det är en viktig grej att sprida ordet om. Vi vill lyfta fram psykisk ohälsa genom musik och visa för världen att hur man än mår så kan man uppnå sina drömmar och utveckla sin passion.
 
Vi hade ett launch event för någon månad sedan då många fina och duktiga sångare och musiker uppträdde, bland annat jag och Romain. Det var ett mysigt litet event och vi filmade såklart alltihop. Här ovan har ni ett klipp från när vår talangfulla vän Amanda Olsen uppträdde tillsammans med bästaste Linus Håkansson. Hur bra är dom inte?! Vi har fler videos uppe på vår Youtubekanal så ni får gärna gå in och prenumerera. Vi finns även på Facebook: Project Dreaming, och Instagram: Project.Dreaming. Följ oss gärna!
 
I början av maj kommer vi att anordna ett större event i samarbete med den fantastiska organisationen Young Urban Arts Foundation, där alla intäkter från kvällen kommer gå till dem och deras arbete. Bra va ?

Utöver detta önskar jag er en fin söndag! ♥
 
Always, Music | |
Upp