Leake Street Tunnel

För några veckor sedan mötte jag upp en supergrym fotograf vid namn Yefri Ventura. Jag fann denna talangfulla kille på mitt och Linnéas event Fairy Nights, han hjälpte oss att fota artisterna och vi blev så nöjda med resultatet. Jag blev förfrågad av en tatuerare att modella hans merchandise så då kontaktade jag Yefri för att göra en liten photoshoot. Här ovan är några av fotona som blev resultatet. Jag är supernöjd!
 
Jag sitter för tillfället i soffan och är hungrig, Romain lagar mat och jag ska göra en liten sås straxt. Sedan blir det läggdags tidigt då jag jobbar öppningspass imorrn. Längtar till nästa vecka då jag har många roliga saker planerade, på måndag kommer min älskade vän Ayelén på besök, vi har inte setts på 3 år så det ska bli så underbart att äntligen återförenas! Samma dag som hon åker härifrån kommer Romains föräldrar på besök så det ska bli superkul också.
 
Nu ska jag väl hjälpa till lite med maten. Puss & kram på er!
 
Always | |
#1 - - Angelica Wåhlin:

Men så häftiga, snygga bilder!

Upp