Talang 2009


Jag har anmält mig till Talang 2009, inte för att jag tror att jag kommer komma så långt men mest för en rolig grej och se om dom tycker jag är duktig. Denna låten ska jag spela på auditionen, jag vet att jag lagt upp den förut men denna gången är det bättre kvalité och min röst är bättre på den, eftersom jag var typ lite småsjukt på förra inspelningen av den. Lyssna gärna och säg sen vad ni tycker, alltid kul med åsikter!
Singing | |
#1 - - TucciT:

jätte bra Bella.. fan vad skoj att du ska söka dit ler.. när e de de ska börja?

#2 - - Nina - This is who I am ♥:

godnatt! :)



kramis.

#3 - - wilma:

ååh, fan vad bra bella!

#4 - - Jessica:

kikar in och säger hej!

#5 - - ika:

när är det audition är?

#6 - - Fanny:

I så fall ska jag lätt titta på talang! <3

#7 - - Liene:

åh, shit vad bra du sjunger och så cool röst! Love it:D ärligt, du måste gå vidare i talang annars är de dumma.

#8 - - Kajsa, din skola=):

Ehm, ska du gå på förcastingen? men hur fasen kommer du dit isf? Det är ju typ 25 mil till närmaste sån. :P Kramkajsa.

#9 - - Svar till Kajsa:

Jag ska gå på audition i Jönköping, det är det närmsta :) Mamma följer ju med mig dit så vi åker bil dit. Kram!

#10 - - Sara:

Riktigt bra lät det! Lycka till, hoppas det går bra för dig.

#11 - - Jennifer:

det var bra! båda två klippen! fin text! :)

#12 - - IA:

Det lät jätte bra :)

Upp