TÄVLING - SNYGGAST DESIGN!

Nu kör jag igång med tävlingen, nu orkar jag inte vänta längre, hehe.

Såhär röstar du: Detta är då en tävling om snyggaste designen och därför ska du inte rösta på en blogg bara för att du kanske läser den bloggen eller tycker den är bra, utan det smartaste är ju att kolla på alla de nominerades designer och sen bestämma vilken som är snyggast. Du får ju självklart göra hur du vill men det var ett tips eftersom det inte handlar om den bästa bloggen just nu utan om snyggaste designen, som sagt. Så det enda du behöver göra är att komentera detta inlägget med namnet på bloggen som du röstar på, sen är det färdigt!

Tävlingen avslutas på fredag, kan inte säga exakt tid, men runt 20:00.

För att komma in på bloggarna klickar ni på namnen under varje bild.

OBS! NI FÅR BARA RÖSTA PÅ EN VAR!

Dom nominerade


Bea


Liene


Irene


Minaya


Viktoria


Nina

Till de nominerade säger jag lycka till, och till er andra säger jag RÖSTA! RÖSTA!

TÄVLINGEN ÄR AVSLUTAD! GRATTIS TILL VIKTORIA!

Always | |
#1 - - Anonym:

Nina

#2 - - Nene:

Åh vad kul :)

#3 - - Puff:

beas design var enkel och fin:)

#4 - - Carro:

Röstar på bea. =)

#5 - - Paulina:

Beas design tycker jag:)

den är otroligt fin!

#6 - - F E L I C I A:

Irene ;)

#7 - - My:

I vote for NINA!

#8 - - Sara:

SV: Tackar :)

Röstar på Irene. Men Liene's tyckte jag också om!

#9 - - Alexandra:

shit beslutsångest,,, får man rösta på två?

.. får bli Nina (men får man rösta på två--- så röstar jag på Bea också)

#10 - - Hanna:

totalflopp.blogg.se :)

#11 - - agnes:

vickan!

#12 - - Ellen:

Bea såklart!

#13 - - Linda:

Viktoria röstar jag på! :D

#14 - - S a r a:

Irene :)

#15 - - Julia (Five Sisters):

Bea :)

#16 - - Elin ♥:

vickan ! :)

#17 - - Minaya:

Nämen... ojoj tack för att man är nominerad :-) Va söt du är...



Det finns så himla många olika sätt att skriva en låt på och alla gör olika, så alla sätt är bra sätt. Jag tror att är man en textförfattare främst så betyder texten väldigt mkt och man få oftast en känning o vad man vill sjunga om för att sedan göra en passande melodi för de känslorna man har..



Did I make sence? haha Kram

#18 - - Liene:

oj, här får man möta snygga bloggar:O verkligen snygga!



sv: yes, den ljusrosa var rätt, elel rom du menar den längst upp:)

#19 - - beatricejakobsson:

lienes blogg röstar jag på.

#20 - - Tilda - fotoblogg:

Röstar på Irene! :)

#21 - - e:

Irene

#22 - - REBECCA:

jag röstar blangt! :) <3

#23 - - Minaya:

Du får svar på din fråga i inlägget som kommer strax! :-)

#24 - - Jessica:

Röstar på Bea :)

#25 - - Simon:

Nina!

#26 - - josefin:

jag röstar på bea :)

#27 - - Carina:

Bea :-)

#28 - - Malin:

Om man får rösta på flera så röstar jag på Liene och Viktoria (:

#29 - - Oscar:

liene

#30 - - Malin:

sv: Okej, då väljer jag Liene =)

#31 - - E:

alla är snygga men Viktorias vinner!

#32 - - A -*:

jag röstar på viktoria :D

#33 - - darmii:

Minaya :D

#34 - - evelina:

jag röstar på Viktorias ! :)

#35 - - e:

NINAS :)

#36 - - selmaAAA:

viktorias design ärrr jättefin!

#37 - - clara:

Röstar på Ninas :)

#38 - - Amanda:

Ninas :)

#39 - - Rei:

Irene.

#40 - - Marianne:

Viktoria

#41 - - Elin:

Viktoria:)<3

#42 - - eli:

Vickan

#43 - - Fii´kii:

Victorias design

#44 - - emelie:

Liene, har en grymt snygg design <3

#45 - - emelie:

Viktoria :)

#46 - - Fanny:

Irene, lätt! Verkligen skitsnygg design :D

#47 - - Lovisa:

Viktotia:)

#48 - - Linnea:

Bea ! :D

#49 - - Martina:

jag vill rösta på Irene! ;D

#50 - - Mirre:

jag vill rösta på liene ^^

#51 - - Kelly:

liene :)

#52 - - Anonym:

röstar på nr 1, bea!

#53 - - Anonym:

Minaya och Nina

#54 - - Jenna:

Röstar på Liene. Grymt fin design!

#55 - - Frida:

liene:)<3

#56 - - Sofia:

Liene såklart!! :D

#57 - - bella:

Nina :)

#58 - - jose:

Beas!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

#59 - - ika:

Viktoria

#60 - - Filippa:

Irene :)

#61 - - Emma:

vickan

Upp