Sthlm nästa!

Nu ska jag packa ner datorn för snart ska pappa och jag hem och lämna mina grejer hos mamma, kommer inte ta med mig datorn till Sthlm men jag ska försöka mobilblogga under tiden vi går på stan och så ska jag se om jag lyckas få låna brorsans dator ibland.

Får lite smått ångest när jag tänker på att detta är dagens sista inlägg, kommer sakna bloggen och allt mycket! Även om det kanske bara är ikväll och imorrn, men men, jag överlever.

Nu får ni ha det bäst, för det ska jag ha!
Stockholm, here I come!


Jag, Tessan och Klara påväg till Grönan i somras, längtar tillbaka!
Always | |
#1 - - ika:

kommer sakna dig så:(

skicka sms??????

#2 - - wilma:

åååh ha det BÄST bella!!

fan vad mysigt jag vill också fäljsa meeed... hihi

#3 - - Fanny:

Åh, jag vill också till Stockholm!

#4 - - TucciT:

stannar du bara över helgen eller? :) Hehe du får nog låna victors dator.. tror du inte de? ;) haha.. Kaaams

#5 - - sofia:

ha det bäst älskling<3

#6 - - Liene:

Åh, Stockholm är kul:d fast har inte varit där så mycket och aldrig shoppat, that's bad.

fin bild!



sv: haha, här är man alltid shoppningssugen men det går inte, för jag är nästan alltid pank ändå.

#7 - - sofia:

haha, men dem är ju beiga?:d

ja, dt vore snääällt! <3

Upp