Helt slut

Gokväll babes!
Jag är helt slut, idag vid lunchtid ungefär gick ika och jag ut och satte oss i solen, det var så varmt att vi bara klarade av att vara där i en halvtimme, då gick vi över till ikas granne och badade i deras pool med deras två barn som är 4 och 7 år.
Efter en stund i poolen gick vi upp och solade igen, sedan badade vi igen, gick hem till ika och lagade världens godaste maträtt som hon själv har kommit på. Efter vi ätit gick vi till grannen och badade igen och solade lite efteråt.

Klockan är snart 8 och vi hade bestämt att vi skulle baka kladdkaka men nu ligger ika och sover på min madrass. Vi får väl baka lite senare när hon vaknat! Jag har bränt mig idag också, på ryggen, armarna och nyckelbenen/bröstet.

Hoppas ni har det bra, slänger nog upp lite bilder idag senare, puss!
Always | |
#1 - - . S:

åh men tack, vad snällt! (:

#2 - - Sabine - Ab imo pectore:

vad skönt å sitta ute i solen :)

Upp