I'm Yours - Bella


Nu kan ni lyssna på mig när jag sjöng på konfirmationen.
Är rätt så nöjd faktiskt :)

Kommentera gärna vad ni tycker!
Singing | |
#1 - - andrea:

Du sjunger jättebra! :D

#2 - - rebecca:

du sjuger super ju :>

sv: ja, eller hur :))!

#3 - - Dress Like a Princess:

Duktig du är

#4 - - Martina:

ja exakt. lätt o glömma! Ja har städat badrummet o ska ut o gå en sväng tänkte ja :)

#5 - - Jonte:

Låter ju jätte bra!

#6 - - vesna:

va söööt =) låter jätte bra..

#7 - - Anonym:

du var jättebra !:)

#8 - - ika:

as bra min prinsessa<3

#9 - - TucciT:

Duktig tjejea :D



jätte fint

#10 - - Rachelle:

Duktig du är!!! :D

#11 - - Zcrew:

Fan vad fint du sjunger gumman!

puss

#12 - - Martina:

Duktig ju :) Ja sjöng me på min konfirmation :)

#13 - - Elinn:

gud så bra du va=)

#14 - - LIENE:

bra sjunget, den låten verkar jättesvår att sjunga. Du kanske ska göra tydligare pauser annars försvinner låten rytm, det blir bara som att det rullar på och rullar på, men det ska bli mer skillnand liksom:) men det är väl det som är det svåra med låten.

#15 - - SOFIE:

Wow!

Du är ju grymt duktig! (;

#16 - - agnes:

va bra du sjunger :)

#17 - - emelie:

vilken röst du har kvinna! jisses vad duktig du är! får gåshud, jag vill också kunna sjunga bra :) har du hållt på länge?

#18 - - anna:

mycket bra. önska jag också kunde sjunga :D

Upp