Cosy homeoutfit


Tröja, H&M
Stickade strumpor, Mallorca

Myser runt i denna outfiten ikväll, nyduschad är jag också, kan det bli bättre ? Ja det kan det, för snart kommer Konrad hit, blir det bättre, han kommer rädda min söndag, thank god!

Vad hittar ni på ikväll ? =)

Style | |
#1 - - FRIDA HJÄRTA KEVIN - Tävling pågår!:

sv; min dag har varit bra, hur har din varit? :D



Ja, eller hur? :)

#2 - - Nadja:

hh vad gott. =) Jag gjorde fjärilskotlett, ris och sallad. =)

#3 - - Anonym:

Fin tröja :)

#4 - - Sofia:

aa ibland önskar man bara att man kunde få vad man ville :/

fin blogg förresten :)

#5 - - Nadja:

Önskar detsamma. =)

#6 - - Z A N D R A :):

sv: kul att du vill vara med :)



vad gör du?

#7 - - Linnéa | Photographer ღ:

SVART eller GRÅ halsduk?

#8 - - Tove ♥:

Sv: Jag gör inte heller så mycket.

Hoppas att du får en bra start på veckan!



Kramar =)

#9 - - Anna:

Fin blogg :)

#10 - - E M E L I E :):

sv: TACK!:D

#11 - - Mandy - En Masjävel:

tjoho!!!! :D



va händer då?

Upp