Idol nu!

                          
Nu har Idol börjat och alldeles snart kommer Konrad hit igen! Han ska sova här inatt igen, haha. Häftigt intro dem hade på Idol förresten! Och idag är det nåt konstigt tema som jag inte förstår mig på. Vem hejar ni på ? Jag älskar Mariette och hoppas hon tar hem skiten, tycker dock inte hon passar till Idol men hon är grym. Vem tycker ni ska åka ut ikväll ? :)

Always | |
#1 - - adelina:

jag tycker Rabbih eller Kalle :/

mest Rabbih

#2 - - Carro:

svar:tack för din fråga sötnos :) Kika gärna in imorgon igen för att se svaren :*

#3 - - Anonym:

aa d e min favoo oxo!

#4 - - ABSSOLUTAARNELA:

tack! :) hejar på eddie! :D

#5 - - gotteochvi♥:

SV; TACK SÅ HEMSKT MYCKET!

#6 - - MESTELSA:

hejhej!

vad händer på haloween?



http://mestelsa.blogg.se

http://mestelsa.blogg.se

#7 - - simone:

SV: Hej vackra Bellah! Vad söt du är, tack så hemskt mycket :D



Hoppas du har en toppenkväll :)

#8 - - Lotta:

ja mariette är grym

#9 - - AMANDA FALK:

jag tycker erik och reza (heter hon så?) är grymma =) Den där utländska killen (inte eddie) är sämst!

Ha en jätte fin kväll!

#10 - - Caroline:

jag hejar på Rabih! :D

Upp