Ska du också ?


Den som sitter bänkad framför kanal 5 ikväll klockan 21:00 räcker upp en hand!
Always | |
#1 - - Anonym:

jag räcker upp två händer!

=)

jag och mina tjejkompisar har greys-kvällar varje onsdag. Varje vecka samlas vi hos någon och ser på greys tillsammans. pauserna blir efterlängtade för att diskutera vad som hänt. Ett måste är grillchips och sourcream & onion dippa och något gott att dricka. ett tag var det funlight hela tiden.

det blir mysigare än att se det själv.

#2 - - elin:

klart :D

#3 - - Kajsa=):

JA, definitivt! :D

#4 - - Anonym:

Var det igår, tisdag ?

Ja har två marsvin och 6 fiskar. Fast fiskarna har vi i en damm utomhus :)

#5 - - Anonym:

hihi så lite så :-)

va där för snart ett år sen, på semester typ, pappa är uppvuxen där så vi tittade på hans hus och hälsade på hans vänner och så. <3

saknar det verkligen

#6 - - linnea:

hejsan :).

har du haft en bra dag ?

kram♥

#7 - - Anonym:

jag tyckte inte så mycket om det avsnittet igår. för det första så visste jag för länge sen att george skulle dö eftersom varenda tidning skrivit om det så det var ingen surprise, för det andra så är det så irriterande att kanal 5 klippt det första avsnittet i två delar medan alla andra kanaler visar orginalet som är på två timmar, för det tredje så var avsnittet konstigt med all skratt på begravningen blää kändes konstigt. Chrisitna Yand har börjat bry sig om patienterna..det känns inte som greys direkt..

Upp