My new shoes


Jag som är så duktig att hålla det jag lovar med att visa vad jag shoppar la ju självklart inte ut bild på mina nya skor som jag köpte förra veckan. Här är dem iallfall, lite trist att köpa vinterskor nu när man vill börja sikta in sig på vår och sommarskor, men det behövdes verkligen för mina andra vinterskor läckte in.
Här är dem som sagt och de kommer från Skopunkten, kostar runt 300 tror jag!

Förresten, har inte kunnat blogga på hela dagen för det har inte funkat att logga in, har det varit samma sak för er ? Har iallafall chillat, käkat kladdkaka med glass och spelat gitarr, väntar nu på att min babe ska komma hit och han ska sova hos mig ikväll så blir nog bad update. Men vi hörs sockertoppar :*
| |
#1 - - JENNIE ERICSON:

Tack så mkt & desamma :) Du får mer än gärna följa mig med bloglovin :)

#2 - - V I L M A:

tack! :D

fina skor :)

#3 - - Mie:

Visst är dom? Snygga skor förresten. Och ja , jag har oxå haft lite problem med sidan idag, mest med kommentarer dock. Kram kram

#4 - - Matilda:

bloggen verkar inte alls funka som den ska... har ju MASSOR att uppdatera juuu :o

snygga skor :D

#5 - - Anonym:

hon hälsar tack (A)

tack så jätte mkt ! detsamma..

allt bra ?

#6 - - Anonym:

Snygga skor(:



Men den här killen, han är lite speciell. Asså ibland verkar han vara sur på mig och ibland är han hur glad som helst.. Och ibland när jag pratar med honom stannar mitt hjärta och jag får svårt att andas men jag ska försöka prata mer med honom iaf! :D

#7 - - Anonym:

Jag själv är med min mormor och morfar lite :P

hehe^^

#8 - - Pauline:

tack så jätte mycket söta du!:D



snygga skor;)



vad händer i kväll då?



Kram

#9 - - LIENE:

sv: Bra att du är nöjd=)

och ja testa göra så, blir gott.

#10 - - Emmelist:

snygga skor!

#11 - - Cajsa:

Dom var riktigt snygga.. :)

#12 - - Matilda:

sv; haha klart du inte måste :D oj.. jag missade att du skrev det.. tyckte samma. klart det gjorde ont eller att det kändes liksom.. men det går över så fort. värre med tatueringen, gör ju ont hela tiden x) ... men ögonbrynet kändes mindre än naveln tycker jag.. då märkte jag inte ens när han var klar :o

#13 - - Sessie:

fin blogg!:)

Allt bra med dig :) ??

#14 - - M I K A E L A:

sv: riktigt kul faktiskt ;D

#15 - - Erica:

tack så mycket, detsamma! :)

allt bra med dig?

kram

#16 - - jennhy:

oh, snygga! är dom varma?



sv: du menar det ;)

Upp