Today's question


Vilken är er favoritserie på tv ?
Mina är Andra Avenyn, Paradise Hotel och Top Model, sen finns det ju sånna serier man kollar lite på ibland men inte följer slaviskt, så som House, Greys Anatomy osv.

Har precis vaknat och funderar på att ta mig något att äta, det lär väl bli min del av pizzan som jag inte åt upp igår, ska bli riktigt gött för jag är vrålhungrig! Vad ska ni hitta på idag ? Det är ju lördag :)
Always | |
#1 - - Malin:

Andra Avenyn är bra. Fin blogg ;)

#2 - - Matilda:

jag följer en himla massa serier.. men ingen på tv.. kollar på nätet/datorn.. älskar one tree hill, the oc och gossip girl... just nu håller jag på att kolla på en massa 24 avsnitt... :)

#3 - - Z A N D R A :):

sv: haha, okejokej! ;D



allt bra?

#4 - - Maria ♥:

Desperate Housewives & Project Runway är ett måste för mig :D



Jag har precis skrivit ett inlägg om snyggingen Rob Pattinson & söta Taylor Lautner, där jag vill veta vem just DU föredrar mest!

Skulle vara jättekul om du lämnade en kommentar, sånt är så kul att läsa! Hihi, kram. :)

#5 - - Ida:

Jag tycker att Anna Phil var väldigt bra :)

#6 - - ☆ Carlosa:

paradise hotel & simpsons ^^ haha

#7 - - Ellen (ellerenellen.blogg.se):

Andra avenyn är den enda serien jag följer slaviskt :D



Tusen tack ♥ Visst är hon söt, Nathalie :) Kram!

#8 - - Lina K:

Favvoserierna äär 90210, nya Melrose Place, Vampire Diaries, The Secret Diary of a Call girl, Supernatural ... =)

#9 - - Ika:

Andra avenyn är grymt bra!

Sen gillar jag top model och one tree hill :)



Sv: Ja det är det =)

#10 - - Jonna:

det står jämt mellan andra avenyn och how i met your mother :P

Upp