Vilken bra helg

Hej där! Glad midsommar i efterskott! Hoppas ni har spenderat helgen med nära och kära, god mat och kanske en gnutta alkohol. Det har iallafall jag. I fredags jobbade jag till klockan nio och efter det tog jag mitt pick och pack upp till Lisa i Mönsterås. Där var vi hela gänget och firade tills natten nalkades, och dagen efter åt vi en rejäl frukost på altanen tillsammans. Mycket mysigt! Resten av gårdagen ägnade jag och tjejerna oss åt att repa inför LA, hitta på koreografi samt annat viktigt. Det är mycket som ska falla på plats nu de sista två veckorna innan avfärd. Jag kan inte fatta att vi åker om 15 dagar! Helt galet.
 
Idag är det söndag och himlen är grå, det duggregnar lite och jag är slö som bara den. Ska iallafall flytta på stjärten en liten stund idag då jag bokat in en fika med Heidi, det ska bli skoj.
 
Trevligt helgslut på er!

Always | |
Upp