Movin' in


         




Nu har vi flyttat in! Jippie! Det känns så skönt. Tyvärr så var flyttstädningen hemsk så vi fick skälla lite på dom att komma tillbaka och städa. Maja sov hos mig från lördag och i söndags åkte vi till IKEA för att handla lite smått och gott till mitt nya rum. Det blev en trevlig tripp med god lunch, provsmakningar, shopping och fika. Jag fick med mig en hel del gosiga grejer så som påslakan, kuddar, ljusslinga, upphängbar förvaring till garderoben, en fin kopp, duschhandduk, en filt m.m. Är nöjd med allt!
 
Idag lämnar Maja mig för att möta upp Albin som kommer på besök i några dagar. Själv ska jag åka till skolan och göra massa läxor. Jag har inte skola på måndagar och tisdagar men det är då man får passa på att plugga.
 
Hoppas allt är bra med er! Om en vecka får vi internet i lyan så då kan jag börja blogga fo real! Puss & kram.
 
Always | |
Upp