Mamma






Jag har haft min fina mammi på besök i helgen och det har varit underbart. Vi bodde på hotell två av nätterna vilket var såå härligt och mestadels av tiden gick vi på stan och shoppade, åt god mat och drack god öl på mysiga pubar. I torsdags kväll var vi även och såg The Lion King musikalen, och fy i fanken så bra det var!! Jag kan inte förklara med ord hur bra den var, säger bara - SE DEN! Det går inte att inte älska. Så himla vacker scenografi, duktiga sångare, dansare och skådespelare. Min favorit var Rafiki, hon var både rolig, fin och en fantastisk sångerska.

Shopping blev det som sagt en hel del av, tänkte göra ett inlägg där jag visar upp vad som fick följa med mig hem, har några riktiga vårfavoriter redan! 

I lördags fann vi ett jättemysigt café i närheten av Picadilly Circus, det heter Richoux och är franskt, där de säljer både mat och fantastisk fika. Vi var på jakt efter "Afternoon Tea" och träffade precis rätt då de hade supergoda scones och belgiska våfflor. Mums!

En helt underbar helg som jag kommer leva i tankarna på länge.

Always | |
#1 - - Elin:

Vilka mysiga bilder! :)

Upp