Promenix & smoothie


Det blev en lite promenad i eftermiddags, men självklart var det grått och duggregnigt och när jag kom hem blev det sol igen. På vägen hem köpte jag en smoothie från WholeFoods som var galet god!! Fylld med exotiska frukter så den var riktigt sur, precis som jag vill ha det. Det är förresten såå upplyftande för själen att det fortfarande är ljust kring 18-19 om kvällarna, och extra peppande nu när det börjar vara sol lite hipp som happ också. Love it! Vad är ni mest taggade på med att våren börjar komma ? Det jag är mest excited över är att kunna spendera mer tid utomhus, på uteserveringar, i parker, picknick och grillkvällar och sådant. Åh så mysigt det ska bli! 

Förutom promenaden idag har jag hängt på youtube samt beställt smink, så otypiskt mig men jag är på jakt efter en ny ögonbrynsskugga då min favorit, en ögonskugga från H&M's gamla egna märke, är jätteslut och finns inte kvar att köpa. Så nu får jag hoppas att den jag beställde funkar bra, vi får se.

Nu ska jag ta tag i lite plugg. Kramisar!

Always | |
Upp