FREITAG!

Jag just nu. Firar att det är fredag med några härliga snapchat-filter. Jag jobbar imorrn men har iallafall sovmorgon så då är det värt att fira ändå. Det finns alltid en anledning att fira!
 
Ikväll lagade jag fredagsmiddag till mig och pöjken, hasselbackpotäter, vegansk schnitzel och tzatziki, mycket smarrigt. Resten av kvällen ska vi spendera framför en film med snacks och godis. Hur är eran fredagskväll? Jag hoppas att ni myser ordentligt med nära och kära samt glufsar i er alldeles för mycket gottigheter.
 
Jag jobbar hela helgen och ända fram till tisdag, men imorrn efter jobbet ska jag träffa Linus och på söndag blir det kanske en tripp till Winter Wonderland igen. Nu börjar julen närma sig. Jag pendlar mellan sorg, hemlängtan och lycklig julkänsla. Det är en salig mix det där. Hur som haver så är julen ändå favvishögtiden för min del.
 
Nu ska jag titta på Therese Lindgrens senaste video.
Trevlig helg på er!
 
Always | |
Upp