Sunday in Brighton

I söndags bussade jag ner till Brighton för att hälsa på Agnes som varit där över helgen. Vilken mysig stag det är! Tyvärr var det varken särskilt soligt eller varmt men jag kan tänka mig att det är en underbar sommarstad. Vi fikade i park, vandrade runt, fönstershoppade, gick ut på Brighton Pier, hittade färgglada hus samt åt mat. Och catchade upp såklart. Massvis. Vi hade ju inte setts sedan i december.
 
Under både ditresan och hemresan tog jag ett beslut att aldrig mer åka långa bussresor ifall jag inte måste. Jag tog bussen för att den var billigast men fy vad illa jag mådde. Var tvungen att sitta böjd inåt mitten för att se vägen framför. Jag fick som tur var trots det lite uppsatsskrivande gjort, flitig som jag är. Igår lämnade jag in terminens första uppsats och ikväll är det en till deadline så den uppsatsen håller jag på att skriva klart just nu.
 
Hoppas ni har haft en fin helg och en bra start på veckan. Imorrn är det skola igen.
 
Kram på er!
 
Always | |
Upp