Days to weeks

HEJ ALLA! Jag lever. Jag har varit så fruktansvärt inaktiv här, och varje dag har jag tänkt att "idag ska jag blogga!" men så har något annat kommit i vägen för mina planer. Jag jobbar ju extremt mycket så just därför har jag inte så mycket tid för annat än att äta, sova och (ifall jag har tur) träffa vänner. Jag har räknat ut att jag har jobbat över 50 timmar i veckan de senaste veckorna, det är jävligt mycket faktiskt, lite för mycket om jag får erkänna. Denna veckan har jag lyckats förhandla mig till straxt över 40 timmar och hela två dagar ledigt! Sån himla lyx. Well well, det är tur att jag gillar mina jobb iallafall!
 
Idag har jag hängt med min pöjk, vi sov ut ordentligt och sedan åkte vi till Camden, vandrade runt, åt mat, fikade på Cereal Killer Café, hälsade på en vän som jobbar där. En väldigt lugn dag. Vi kom hem för några timmar sedan och har endast legat i sängen och kollat på youtubevideos, jag har även skypeat med mammi vilket var väldans trevligt.
 
Ikväll står middag och Game of Thrones på schemat. Vi är i slutet av säsong 3 nu och shit is getting REAL, fo real. Det är verkligen spännande och bra! Synd dock att jag vet sedan innan att alla favoritkaraktärer kommer dö så jag blir inte så chockad när det väl händer, haha, men trots det är det än väldigt väldigt bra serie!
 
Vi hörs snart igen, ha det fint tills dess. Puss.
 
Always | |
Upp