One year

Det hade varit fint att skriva "den 16 november förra året blev Romain och jag tillsammans!" men riktigt så var det inte. Vi vet inte riktigt när vi bestämde att vara ett par så för någon månad sedan bestämde vi ett datum som kändes bra. Så i onsdags klädde vi upp oss och gick till en lyxig sushirestaurang i Kensintgon, Yashin heter den och det var verkligen supermysigt. Trevlig personal och väldigt speciell sushi, särskilt för oss som beställde in 15 bitars omakase. Det är en "sushi experience" där varje bit är annorlunda, och varje bit har en särskild topping, till exempel en av dem hade svart tryffel (SJUKT GOTT) och andra hade inlagd ingefära osv osv. Det var verkligen en upplevelse, väldigt dyrt men definitivt värt att unna sig vid ett sånt här tillfälle.
 
Förutom denna lyxiga kväll har jag jobbat denna veckan. Nu har jag minihelg och har precis ätit en typisk fredagsmiddag i form av tacos. Är ensam hemma då Romain repar så jag ska placera röven i sängen framför en film eller något. Imorrn är jag ledig så vi ska till julmarknad i Svenska Kyrkan och på kvällen blir det utgång!
 
Jag önskar er en fin helg hörrni. Kramis!
 
Always | |
Upp