In between

Hej alla. Vad gör ni? Jag ligger i sängen och tar det lugnt efter en jobbdag. Denna dag ska snart avslutas i att jag somnar för att sedan vakna i en ny dag då jobb väntar ännu en gång. Jag jobbar typ hela tiden. Tanken är att jag ska ha en dag ledigt per vecka, men eftersom jag har två "holiday"-perioder på så kort tid dessa veckorna så blir det lite blurrigt med lediga dagar och allt sådant där. Nästa torsdag är jag dock äntligen ledig och sedan åker jag till Sverige för lite roliga äventyr! Åker dock inte till Kalmar så får ej träffa familj och vänner (snyft), men får iallafall träffa bästa Alavie i Stockholm, inte illa alls faktiskt.
 
Trots mycket jobb så är det faktiskt roligt. Tur det kanske, hehe. Igår var jag "best seller of the day" på The North Face så det var ju roligt. Jag fick choklad! Påtal om choklad så äter jag choklad/godis/onyttigt i princip varje dag nu och har gjort det sedan jag kom till London. Inte bra, inte bra. Jag längtar tills jag och min pöjk kan settle down i ny lägenhet och köpa gymkort och börja bli hälsosamma igen. Jag längtar verkligen övermycket tills dess, det ska bli så skönt. Då är planen att bara äta onyttigt på helger.
 
Jahaja.. jag ska väl ta och sova straxt. Vi hörs nog snart igen. Sov gott och ha en fin fredag imorrn!
 
Always | |
Upp