Gastrovino

Hej hallå! Hur mår ni idag? Jag mår bra, dels för att jag är ledig (skööönt!) och dels för att pöjken och jag har en rolig kväll framför oss. Vi ska nämligen giga på en italiensk restaurang i Chelsea. Vi spelade där förra veckan och blev tillfrågade igen. Superskoj! Bilderna här ovan är ifrån förra veckan som en vän tog med min kamera. Det är ett litet och mysigt ställe där de varje onsdag har något kallat "Aperitivo" som basically är tapas och drinkar. Så mellan klockan 20-22 ikväll står vi för avslappnad musikunderhållning där.
 
Förutom kvällens planer har vi haft en lugn morgon med slapp och lång smarrig frukost. Jag har även borstat rent hela vår trädgård då plattorna var fulla av löv och skräp. Så nu är det hyfsat rent iallafall. Bara lite stolar, ett bord och dekoration som saknas. Och en fungerande grill. Vi har en men den är redigt gammal och äcklig. Vi får införskaffa oss en ny. Lika bra det!
 
Nu ska jag gå och ta en snabbdusch innan vi börjar förbereda oss för kvällen.
 
Ha en fin onsdag! ♥
 
Always | |
Upp