A trip to France

I söndags reste vi till Frankrike! Närmare exakt till Crac'h som ligger i Bretagne. Vi åkte dit tillsammans med våra vänner Olivier och Amanda, för att hälsa på Oliviers föräldrar och även fira hans pappas födelsedag. Tanken var att vi skulle spela på själva festen vilket var superkul men vi hade också dagar på oss att slappa vid poolen, äta mat, klappa hästarna på gården, åka till stranden och bara ta det lugnt och ha det bra.
 
Här ovan ser ni en drös med olika bilder från de olika dagarna. Sista kvällen åkte vi ut till havet vid en jättefin hamn och åt galette och crepes på en restaurang där Olivier har jobbat. Så himla gott! Hade kunnat äta upp hela restaurangen. Efter middagen strosade vi runt i området och åkte sedan till den lokala puben och tog en dryck och hängde med folk.

Vi kom hem i onsdags kväll och igår jobbade jag hela dagen. Jag var även på morgonen och besökte min nya host family där jag ska jobba som nanny! De var jättetrevliga och de bodde så fint. Ser fram emot att börja hos dom i september!
 
Idag är jag ledig och det regnar ute. Jag går runt i mjukiskläder här hemma och donar, tvättar, städar och sådant man lika gärna kan göra när man inte har något bättre för sig.
 
Jag hoppas att ni har en bra fredag och trevlig helg!
Kram.
 
Always | |
Upp