Past months from my phone

Här kommer en drös med bilder från min telefon samt från Instagram. En salig blandning. Allt från härligheter i London så som midsommar, restaurangbesök och strosande i central till semester i Kalmar och Hällevik, massvis med god mat (speciell kroppkakor<3 som tyvärr inte gick hem hos Romain) och fint väder. Dessa bilder visar även steg för steg hur min hårfärg gått från en färg till tio andra färger till nästan blont igen.
 
Jag har såklart fler bilder men dessa får räcka just nu iallafall.
 
Förresten! Jag har fått nytt jobb. I juni slutade jag på The North Face som jag trivts superbra i de senaste 10 månaderna. Det var dags för något nytt och jag kände att jag ville prova på nannylivet igen. Jag har hittat en svensk/fransk familj (haha sammanträffande eller?!) som behöver lite hjälp. Jag kommer fortsätta jobba som personlig assistent åt killen jag varit med i snart ett år. Men resterande tid kommer jag vara nanny. Det känns bra! Jag börjar hos dom i september. Det ska bli spännande.
 
Kram!
 
Always | |
Upp