Summer days

Jag har haft semester. Det har varit otroligt skönt. Tre veckor hemma i Sverige med familj, vänner, god mat, kranvatten, svenska jordgubbar, sol och bad. Jag har inte uppdaterat här på väldigt länge och det är helt okej. Ibland får man ta en paus. Men nu är jag baaack! Här ovan ser ni några foton från en härlig dag för någon vecka sedan. Jag hade precis varit och hämtat min nya kompaktkamera så jag passade på att använda den lite. Fina bilder va?
 
Igårkväll kom jag och pöjken tillbaka till London. Det var både lättnadskänslor, tomhet, glädje och ledsamhet som strömmade genom min kropp. Separationer ni vet. Idag har vi sovit ut och sedan har jag bara lallat runt och plockat i ordning här hemma, packat upp, städat undan, satt på en tvätt. Senare i eftermiddag ska vi in till Kingston en snabbis för några ärenden och ikväll kommer Romains föräldrar hit och hälsar på. Det ska bli skoj!
 
Jag hoppas att ni har en bra sommar, en bra dag och att ni får en bra helg.
 
Vi hörs snart igen! ♥
 
Always | |
Upp