THE BEST FOOD

Oj oj oj! Jag gjorde den godaste middagen ikväll. Det var ren och skär lycka i gommen min när jag tog första tuggan. Ända sedan jag åt på Thai Silk för första gången för typ huuuuundra år sedan så har jag önskat att jag kunde göra en lika god jordnötssås som dom. Min pappa har gjort det många gånger men det har alltid varit något som fattats. Häromveckan hittade jag ett recept på en vegansida på Facebook, från Awesome Vegan Dad och jag blev såklart väldans nyfiken. Det visade sig vara ett guldrecept och jag är nu såå lycklig! Det blev till och med över till matlåda så imorrn kan jag återuppleva denna lycka igen.
 
Okej, är det någon som hypar mat mer än jag eller? Jag säger bara, PROVA DETTA RECEPT! Ni kommer inte ångra er (så länge ni inte är dödsallergiska mot jordnötter).
 
Idag har jag varit ledig förresten, det blev en sväng till IKEA och nu ska jag lägga mig i sängen och titta på serier tills jag somnar. Har sovmorgon imorrn vilket är superskönt!
 
Kram på er ♥
 
Always | |
#1 - - Anita:

Men åh, gott :)

#2 - - Carolin:

va gott! :)

Upp