FRIES-DAY

Bäst hittills denna vecka: Att äntligen börja träna igen. Behövligt!
 
Sämst hittills denna vecka: Måndag då jag fortfarande var ledsen för att mamma åkt härifrån.
 
Det här tänker jag mycket på: Mina nära och kära hemma i Kalmar som jag saknar mycket. Och mat. Alltid mat.
 
Vad jag har på mig idag: Jobb-outfiten i form av hoodie från TNF och chilliga byxor.
 
Fredagssminket: Det gamla vanliga: mascara och ögonbrynsskugga!
 
Nästa vecka ser jag fram emot: Har inget planerat för nästa vecka, men förhoppningsvis BBQ!
 
Vad jag gör denna fredag: Jobbar, sen gym, sen chill!

Morgondagens planer: Jobba samt gå och se Harry Potter orkester i Royal Albert Hall (WAH!)

Vad jag ska göra på söndag: Jobba, som vanligt, sedan hänga med vänner på kvällen!
 
 
Jag hoppas att ni har en härlig fredag, mina vänner!
 
Always | |
#1 - - ajlimullersandvik.blogg.se:

Harry Potter-orkester låter ju UNDERBART!

Upp