Mammi in town!


Tjohoo! Mamma var här i helgen! Det var underbart och behövligt. Hon stannade från onsdag kväll till söndag morgon. Vi hade inte planerat exakt vad vi skulle göra, shopping såklart, men inget mer. Så vi tog det lite pö om pö. Torsdagen spenderade vi inne i central och shoppade, åt god lunch på Vapiano bland annat. Fredagen blev ett besök på sketch för lite afternoon tea och på kvällen såg vi Phantom of the Opera på Her Majesty's Theatre, riktigt mäktigt!

På lördagen åkte vi in till Kingston (vi bor 20 minuters bussfärd därifrån) och blev positivt överraskade. Kingston är ett jättemysigt ställe om man vill ha bra shoppinh men slippa folkmassorna, där finns även en riverside walk längs Themsen med massvis av mysiga restauranger. Vi åt lunch där, shoppade lite och hade det allmänt trevligt. Jag tog lite fina bilder med systemkameran som jag postar här senare.

Nu är mamma inte här längre och jag var superledsen i söndags och i måndags. Nu känns det bättre och jag kan se fram emot när vi ses igen i början av juli då jag kommer hem till Kalmar för lite semester.

♥ ♥ ♥ ♥

Always | |
#1 - - Hemma Hos Felicia:

åh så mysigt ni haft det! :)

Upp