Weekend chill

Hallååå där! Hur är läget därute? *göteborgsdialekt*
Igår var jag ledig och här ovanför ser ni några bilder från dagen. Mindre bra var att jag började dagen med att trilla ner för trappan här hemma och smällde i väggen rejält. Min stortå tog skada och blev riktigt svullen och blå. Idag efter jobbet gick jag till vårdcentralen och sköterskan sa att jag behöver röntga, så det ska jag göra imorrn, tur att jag är ledig imorrn också. Ja ja, tills vidare käkar jag starka värktabletter och håller tummarna att den inte är bruten. Jag köpte med mig en vegansk chokladdonut hem för att tröstäta. Mums!
 
Efter min lilla olycka åkte Romain och jag in till Kingston för lite shopping. Mestadels för att han behövde köpa nya byxor och shorts då han gått ner galet mycket i vikt (19 kilo!!!). Jag fick med mig två tröjor hem dock, hiho. Kvällen spenderades i sängen med foten på en hög stapel av kuddar.
 
Ikväll blir det horisontellt läge igen, ska försöka att gå så lite som möjligt så blir nog att starta en film och bara ta det lugnt. Rätt skönt faktiskt då jag nästan alltid har fullt upp.
 
Jag hoppas att ni har en fin helg!
 
Always | |
Upp