Back pain


Hej alla fina! Vad gör ni? Jag sitter i soffan, mätt i magen av en sen brunch. Det blev avokado toast, grönt te och en clementin. Så gott! Egentligen skulle jag jobba i eftermiddag men igår högg det till i nedre delen av ryggen när jag böjde mig ner, det kändes som en stor kniv kördes in ungefär vid svanskotan och sedan dess har jag inte kunnat böja mig ordentligt och det gör ont när jag går, när jag hostar, när jag nyser, ja allt möjligt. Så idag får det bli en lugn dag hemma istället. Dock ska jag försöka röra på mig så mycket det går så jag inte blir stel. Så tänkte gå runt och plocka lite här hemma, damma av i badrummet och annat smått och gott. Håller tummarna att smärtan försvinner över helgen.

Bilden här ovan är från förra helgen förresten. Vi hade en lugn helg med vänner, brädspel, tv-spel, mat och så spelade jag även in en cover med Linus som snart kommer upp på min YT-kanal. Det får ni inte missa! Den gula t-shirten är ny förresten, helt vanlig från H&M men den är superskön och färgen var fin och höstig tyckte jag. Den är rätt lång men på bilden har jag den knuten lite högre upp vid sidan.

Nu ska jag sluta babbla och göra något vettigt. Happy Friday på er!

Always | |
Upp